Wednesday, August 12, 2015

about 1 month 13 days to go...

to be honest... skarang ni fikiran aku serabut.. nmpak cam tenang je.. tp kat dlm Allah je yg tau... kalau dulu kemain excited, lmbat sangat masa ni berjalan.... but now.. tinggal sebulan lebih je mak jemah oii... siyes.. tetibe rasa takut tu dtg..was2.. betul ke ape yg aku buat ni.. nape perlu ada rasa ni.. semak la.. adoyai... xnak la feeling ni sume... wat aku rasa takut nak kahwin... macam ni ke perasaan org nak kahwin.. tolong la.. p men jauh2... smlm baru lps wat hiv test.. n anta kad utk di printkan.. tp mana semangat aku.. mcm hilang.. hilang dlm terang... betul ke aku nak kawin ni.. mcm x ready pn ade jgk.. ayo ama apa.. aku buntu... sori to say.. aku betul2 takut.. takut dgn segala kemungkinan... lps ni.. aku akan srah kan hidup aku pd insan yg bergelar suami.. insan yg perlu aku patuh selepas Allah & Rasul.. sebak... rasa touching la plak.. lps ni.. lelaki itu akan jd keutamaan.. syurga aku pada dia.. Ya Allah.. keep me strong.. aku bkn siapa2 tanpa kamu.. lps ni aku harus keluar dari rumah mak ayah.. tmpat aku dibesarkan... aku wajib taat pd suamiku selagi x melanggar hukum Allah.. mampukah aku... terlalu byk yg perlu aku baiki.. sblum aku serahkan hidup pd dia.. sedihnya mcm nak p berperang plak.. ntah la.. mgkn ade b2b yg len rasa apa yg aku rasa skarang ni..



mood : unknown

No comments:

Post a Comment