Friday, March 6, 2015

missing u

kamu... sy rindu kamu sgt2.. kamu kat mane skarang.. lately ni sy btul2 rindukan kamu... siyes, sakit tau rindu pada kamu tu.. tp kamu mcm x ingat kat kite je.. kamu diam je.. kamu wat dek je..kamu.. please la.. sy mmg rindu sgt2 kat kamu.. even cam mane mrh pn, even cam mane kite selisih faham pn, syg kite pada kamu x pernah hilang.. x pernah, tau x.. kalau kite mrh atau merajuk pn sebenarnye x lame.. x sampai bape jam pn kite dah rasa bersalah balik.. cume kite ego.. nak kamu pujuk blk.. x bg tau kat kamu yg kite dah ok.. kalau boleh kite nak kamu tau sendiri... kite tau level ego kite mmg tinggi.. nak wat camne.. itulah kite.. kamu salu ckp kite degil kan.. kite admit kite mmg degil..tp kite x pernah syg org smpai mcm ni skali tau.. kite risau sgt kalau ade ape2 jd kat kamu.. even kamu nmpak kite mcm x kisahkan kamu.. tp kamu x tau, kite selalu risau pasal kamu.. kite xnk tunjuk sgt yg kite ni terlampau over.. tp kamu nak tau x.. kite syg kamu sgt2.. kalau boleh hari2 kite nak jumpe kamu.. tp x boleh kan..kite tau batas berdua.. sakitnye merindu hanya Allah yg tau... tp kite wat lek wat peace je.. mcm xde pape kan.. tp hanya Dia yg tahu.. dlm hati ni ade kamu sorang je.. xde yg len...








missing u abg... 
sangat2.......
i luv u so much..